KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 8 maj 2010

EN HELT SLUTKÖRD TILDA

helt död i hela kroppen... kasnke borde somna liiite tiigare än tre inatt? ;)
Lotta åkte nyss. mysig kväll med new moon filmen & godis. och det är ju inte alls snygga killar med i den filmen, inte alls.... gosh!

imorgon är det en sväng in till stan ev. och sen var det den där plugghögen.
ehm... lite har jag ju faktiskt gjort idag... men inte tillräckligt... men om jag inte har ambistionen så går det ju inte, för det mesta finns det iallafall lite insperation eller ambition till att göra skolarbeten men inte nu.... kanske har varit borta ifrån whatstone för länge? fast näää, jag älskar faktiskt att vara på hemmaplan förtillfället. vara mammas lillatjej igen & inte stå helt på egna ben, trotts att det kan vara rätt skönt iblan också, men inte just nu kanske..!
fast jag saknar ju nfnollnio, internatborna och annat löst folk på skolan - det gör jag alltid!


sängen lockar faktiskt något enormt & kanske ta mig ur sängen liiite tidigare än halv tolv imorgon, hahaha!

nattinatti sunshines


Inga kommentarer: