KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 5 maj 2010

HALO - HAYLEY JAMES SCOTT

fått civilisations-sms ifrån min skogsmulle som är på låglandsvandring...
fyra har brutit så nu är det sex st kvar... tur att jag blir uppdaterad
& jag saknar töserna & pojkarna... & jag hade också velat gå med!
men jisses vad jag hejjar på dom och mina otroligt fina låt jag skrev till dom igår, hahha - utan mig hade dom inte fixat det... (host)
nfnollnio<3

fått unstoppeble på hjärnan idag igen då lillebror skulle hjälpa sina kompisar att spela den innan hans pianolektion... MEN han är ju åtta år, rätt bra för det mesta och rätt grym på piano för att vara så lite så jag får stå ut med det & nörda min spotifylista för att få bort låten, det löser sig.

mam&pap tapetserar nu klart minis rum och det blir riktigt bra. tänk va de kan bara de vill.
på med kläderna och sen kör dom.. team helt enkelt!

& imorgon ska de backas ännu mera kladdkakor (alla fem) efter som att mamma tar med sig dessa två som jag bakat idag till jobbet imorgon.
nu är presenten klar in i minsta detalj också... wihooo vad jag är en idékläckare ibland & hon kommer att ÄLSKA det, jag bara vet det ;)
har också fått reda på att både elvira, william & erika kommer på fredag - så det blir inte bara jag massa vuxna & små barn.. det kommer bli rätt bra på fredag kväll/natt omandraord!

mormor kommer förbi med frallor tills på fredag också och antagligen vill hon nog ha en koppkaffe också..hon är ju mormor! & världens bästa mormor också.
& antagligen kommer morfar också, det var ju verkligen inte igår jag träffade honom... ett år sen va? eller nåt sånt är det...

puss&kram raspberryboats



Inga kommentarer: