KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 23 maj 2011

EN ONFÖRGLÖMLIG VECKA

HERREGUD vad roligt vi haft, besökt olika museer, kollat ishokey, uplevt, gått på en pir som liknar en i USA eller australien, cyklat, paddlat, spelat basket, haft fem-kamp, festat & bara levt livet. underbara litauer och nf09, en vecka meeeer än värd att minnas!

kom hem går och satte mig på akuten, kom hem kvart i ett inatt - mindre pigg och en remiss skickad till ortopeen så förhoppningsvis kommer de en kallelse denna eller nästa vecka.

bilder kommer när jag kan tänka och sovit lite mer.
studentveckan är i full gång också så ikväll väntar brännboll på skinnarängen med finaste människorna, livet rullar på trotts hemlängtan, knävärk så jag skulle kunna gråta & skoltrött - jag har sånna fantastiska människor överallt omkring mig långt bort och nära så jag klarar mig, alltid!

ett snabbtlevnadstecken och update blev de helt klart!
HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: