KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 29 maj 2011

ETT ORD BEVISAR INGENTING - MEN FLERA BILDAR EN HEL MENING

ska snart dra mig ner mot hamnparken där alla balpar står och minglar, blir fotograerade och väntar på att få gå in på slottet där själva balen hålls - om ett år står även jag där och vad är väl en bal på slottet?
bilder kommer ikväll!

igår var en helt sjukt slapp dag & festlig kväll. klev inte ur sängen förräns vid tolv då jag gick och gjore frukost? inte likt mig, inte någonstans. la mig i sängen igen och kolla på film, åt frukost, vek tvät, laga mat, kolla på en till film, gick och handlade lite och sen sms om kvällens planer. trevlig kväll med massor utav 07:or (alltså studenter som gick ur förra året) alltid lika roligt att se alla gamla igen & enna veckan är den riktiga studensvecka och på onsdag tar 08:orna studenten, herregud om ett år den 8/6-2012 står jag där med min studenmössa, tårarna rinnandes ner för kinderna och samtidigt skrikande utav glädje, de känns så långt bort men ändå så sjukt nära!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: