KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 24 maj 2011

LITAUEN PIC'S


 


 
 

 


 
 

 

 

 


 



här har ni ett urval ifrån resan: flyg, lunch i Riga, mäktig kyrka, prien, färja hem, kärleks-nykellås, bärnstens museum, fina kvällar med underbara människor, "palatset" i Plunge & stranden i Palanga.
vi minst sagt levde livet i en vecka!

nu är vi tillbaka till verkligeheten och denna veckan är studentvecka, psykologiförhör, HLR-instruktösutbildning, brandutbildning & bal på söndag - tiden kommer gå snabbt! och snart lämnar jag whatstone för en vecka lite drygt och kommer då beffinna mig i både Skåne, Borås & Stockholm för divere aktiviteter med studenter, kvalitéts tid med familjen & vänner, livet har varit sämre måste jag erkänna.

nu dyker jag in i HLR-utbildningens värld och hoppas på att vädret blir sol ikväll då de är näst sista gång för min del som seglarskoleledare, känns skönt att ha de ur världen dessutom.

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: