KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 25 maj 2011

WHEN THE CHILDREN CRY - WHITE LION

sitter här och funderar över projektarbete - wow, lång framförhållning i know men snart (innan man vet ordet av de) ska de vara inlämnat och klart. tanke: aktivitet på Astrid Lindgrens barnsjukhus för riktigt sjuka barn, de skulle vara hur kul som helst att få se de barnen som dagligen kämpar få ett stort leende på läpparna, för nästan ingenting - frågan är bara om de är genomförbör bart osv. de tåls allt att fundera på!

har idag blivit HLR-instruktör, inte alla som blir det & efter de haft barn HLR, imorogn väntar ett STORT psykologi förhör som halv betyget hänger på och jag känner hur studerarhumöret är mer än i botten, hur de sjunker mer och mer och hur jag mer och mer vill ha sommarlov, vill ta studenten, vill ut i världen och vill bara leva - typ som i Litauen. meeen de är de näst sista stora grejen innan terminen är slut så de är antagligen bara att göra de -dessutom börjar jag först 10:10 imorgon vilket gör att jag kan ta lite sovmorogn, läsa igenom allting ones again imorgon bitti och sen bara köra gärnet och hoppas på de allra bästa, typ. jag känner ändå hur jag presterat de senaste året - så bra har jag nog aldrig presterat och de märks även på betygen som sätts nu till våren som blir slutbetyg, så jag är mer än nöjd - jag tycker personligen att jag lätt är värd att inte var bäst eller kunna exakt allting, vilket de inte kommer sluta med för jag är sån, jag vill kunna och vill prestera bra - men någon gång får man misslyckas, vare sig de är sjävförvållat eller inte - de är heeelt okej!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: