KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 30 maj 2011

TRETTJONDE MAJ TJUGOHUNDRAELVA

om två dagar kastar troena sina studentmössor upp i vädret och tar studenten, om tre dagar är jag påväg till Skåne och rejäl kvalitets tid med familjen som jag inte sett på ca månaden!! & sen Stockholm och sen är de bara paddling kvar sen är de slut, tvåan är över? var de inte sommarfjäll typ nyss, de har gått så långsamt och varit jävulskt och kämpigt som bara den stundtals men ändå har tiden bara runnit iväg och jag har inte hängt på alls? GAH, jag går i trean nästa år, hur sjutton gick de till?

haft en grymt chill dag med två lektioner varav en som vi åt glass på och den andra som vi i klassen höll i och sen var den skoldagen slut, sista dagarna i skolan är sååååå onödiga, galet. imorgon ska vi ha PA information och resten utav dagen studentförberedelser, vad de nu innebär - skolan är inte världsmästare på att ge bra information men de ger sig nog. på kvällen är de också seglarskola, sista sen har jag gjort mina fem lektioner, woooho, då var de ur världen också.
imorgon ska jag skriva de sista skolarbetet denna terminen och sen börja packa ner rummet, JUSTE - vi ska kolla på lägenhet på stan på onsdag eftermiddag, vuxet värre och kul, vad vi hört ska de vara en fin lägenhet och läget är iprincip helt perfekt så nu håller vi alla tummar som finns på att den är "tillräckligt" stor också.

NATTI SUNSHINES

Inga kommentarer: