KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 13 februari 2012

. . .

Hej! Som ni märker händer de inte mycket här just nu - de är skolan, vänner, jobb och ingen dator som tar upp mer av min tid & jag har ställt in mig på att denna veckan och nästa vecka bara njuta av livet och endast ta dagarna som dem kommer - plugga bort de som behövs inför lovet och sen jobba en vecka & även då har jag förhoppningsvis en dator vilket gör i läggen betydligt roligare och min inspiration finns.
Tills dess kan ni ju fundera på vad ni vill läsa - idéer? Kör på! Kom med massa förslag, vad som helst & ni vet att frågor kan besvaras också ;)

TA HAND OM ER!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad vill du göra efter studenten? Har du några speciella planer - idéer? Eller ska du bara leva livet?

Anonym sa...

Vilka är dina drömresemål - om du fick resa vart du ville i hela världen? :)

Kajsa sa...

om du fick beskriva dig själv med tre ord - vilka skulle de då bli? :) riktigt bra blogg - fortsätt! :)

Jonna sa...

Hej! En riktigt bra blogg - du borde fortsätta! :)
Har funderat på vad som är din "stil" i kläder - vilka är fina favorit plagg & skor? Något speciellt? Kram!

Gabriella sa...

Hur ser din familj ut? Bröder, systrar? :)

Anonym sa...

Har du pojkvän? Du verkar ha så mycket killar och vänner runt omkring dig hela tiden! Kram, tack för bra bloggning

Emelie sa...

Hur har ni fått den här praktiken på Lanzarote - låter ju sjukt roligt!!!