KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 16 februari 2012

SVAR PÅ TAL

Vad vill du göra efter studenten? Har du några speciella planer - idéer? Eller ska du bara leva livet?
Jag har faktiskt söka ett aupair jobb hos en (vad de verkar som) fantastisk fmailj med tre barn, aktivt liv och detta är i Kanada. Jag hoppas verkligen att få komma dit - men om inte - kanske ett säsongsjobb eller fortsatt plugg, de är sånt som märks! (fick förövrigt min studentmössa idag, den satt som en smäck!)
Radera
 

Anonym
Vilka är dina drömresemål - om du fick resa vart du ville i hela världen? :)
Ååååh, om jag fick skulle jag verkligen vilja se HELA världen. Men drömmen är nog australien, borneo och malaisya - dykning, regnskog, kulturer etc. vore verkligen grymt att någon gång i livet få komma dit och uppleva! USA-sidan är självklart någonting som lockar mig, från norr till söder. Drömma bör man.
Radera

Anonym
om du fick beskriva dig själv med tre ord - vilka skulle de då bli? :) riktigt bra blogg - fortsätt! :)
Tack så mycket - kul att du gillar de! Tre ord... Positiv, Drivande och Peppande, de är nog tre ord som skulle beskriva mig rätt bra. Med drivande menar jag att om jag väl bestämt mig för någonting så vill jag göra de också.
Radera

Anonym
Hej! En riktigt bra blogg - du borde fortsätta! :)
Har funderat på vad som är din "stil" i kläder - vilka är fina favorit plagg & skor? Något speciellt? Kram!

Haha! Jag är nog inte tjejen som följer trender direkt.. däremot är jag inte den som "sticker ut". Men favourit tröjan är helt klart min pippi-tröja eller någon utav mina andra mysiga stickade tröjor med en skön skjort aunder, ett par jeans och ett par boots eller snygga gummistövlar. Enkelt men snyggt!
Radera

Hur ser din familj ut? Bröder, systrar? :)
Jag har mamma, pappa och två små bröder hos mamma. + en extra syster som är min styvpappas dotter. Hos pappa har jag en lillasyster, en lillebror + en syster och en bror! :) En hel del syskon och bonusar.
Radera

Anonym
Har du pojkvän? Du verkar ha så mycket killar och vänner runt omkring dig hela tiden! Kram, tack för bra bloggning
Tack så mycket! :) Nej, någon pojkvän har jag inte just nu - men som du säger har jag en del killkompisar och andra riktigt bra vänner.
Radera


Hur har ni fått den här praktiken på Lanzarote - låter ju sjukt roligt!!!
Genom skolan har vi kontakter lite här och var i Spaninen-Kanariöarna området och genom de fick vi denna platsen. Skolan erbjuder en del men int emycket så vill man ha något mer exklusivt får man söka själv. Några i min klass ska exempelvis till Filippinerna :) Efter som att vi har så mycket andra praktiker kan vi få bra referenser och med bra kurser har vi lätt kontakter över världen och lätt att få någon form att intressant och rolig praktik. De ska vekrligen bli super kul!
Radera

Inga kommentarer: