KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 6 februari 2012

EVENING

läser om Buddah, om alla gudar inom hinduismen och alla ord som finns inom båda religionerna, helt sjukt vad de finns mycket konstiga saker som människor i hela världen tror på.
har idag skickat in pass & e-card till praktiken på Lanzarote och imorgon har vi förhoppningsvis ett kontrakt som ska skrivas på SEN kan vi förhoppningsvis/äääääntligen boka biljetterna.


ska tillbringa kvällen med musik, te & min plugghög. om en vecka ska PA vara inlämnat & imorgon har jag verkligen en "if you snooze you lose dag". religionsprov, engelska uppsats, jobb, klättring & plugg. halleluja! på fredag är jag "ledig" - jag kommer inte vara i skolan för jag kommer att sitta på buss och tåg på väg ner till Skåne och familjen. 


påtal om de - på fredag ska jag för första gången få på mig min balklänning, JAAA! ska bli riktigt spännande och då kan ni kanske också få en skymt av den?!


LATER SUNSHINES! 

Inga kommentarer: