KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 27 februari 2012

WHEN I HELD YA - MOA LINGELL

haft en bra dag & kan meddela att jag faktiskt bojkottar Lanzarote och följer hjärtat till Huså/Åre en månad istället, de känns mer än bra. de är där jag trivs, där jag vill vara & hjärtat säger ja. för min egen skulle gjorde jag detta val & inte för någon annans, de kommer bli toppen!

tog en sväng på stan med Nilla, fixade födelsedagspresent till henne - hon fick välja själv ;) & jag verkigen spontan köpte en ny skal/skid/vår jacka - SÅÅÅÅ FIN! 
finns en bild på instagram: matildaordell. röd och verkligen urläcker. värd vartenda öre.

ska snart käka, kolla på OTH & sen plugga mängder.. om jag får tag på mamma så vi får igång word. haha!

de blev en bra dag trotts allt - livet blir vad man gör de till!

TA HAND OM ER & TA VARA PÅ MÖJLIGHETERNA SOM REDAN FINNS! 

Inga kommentarer: