KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 6 december 2012

ÅREJ!

hörreni, utanför skiner solen ännu en dag & tempen visar -26, jag gillare! kanske inte den stora minussumman, men jo - de är värt det!
imorgon kommer min favorit och vi får över en vecka tillsammans, de händer tusan i mig inte ofta. SÅ på lördag tar vi våra skidor och knatar uppåt för ett åk ner, fint skare va, och de är det måste jag säga. 

idag har vi gruppredovisning & sen peppar vi inför tenta nästa onsdag. igår skrev jag klart allting ifrån föreläsningar & naturens bästa, idag ska jag läsa lite i böckerna och sen bara läsa informationen jag har - imorgon ska jag och Maria samarbeta för bästa resultat & dessutom lutar de åt en grillkväll med gänget på kvällen, man kan tydligen grilla årstider enligt grabbarna, jag hänger på med ett leende, grillat är ju fruktansvärt gott så varför tacka nej till en ständig favorit? 

HA EN FIN DAG SUNSHINES! 


Inga kommentarer: