KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 18 december 2012

INTRODAG NUMMER 1

åh herregud, inte visste jag att man skulle kunna så mycket om det goda värdskapet? men idag har jag blivit korvstoppad med information som chefen sa. & gänget jag ska jobba med är underbara ut i fingertopparna. tror aldrig jag har trivts så bra från start som jag gör där - och då har jag inte ens börjat jobba än, denna säsongen i Åre, den kommer bli FANTASTISK. 
måste bara skriva den fina definitionen på "tålamod" som vi idag fick lära oss. 
"tålamod - det handlar om att hantera målmedvetna idioter" tro de eller ej, men i en utav våra svenska ordböcker står denna förklaring med, haha!
imorgon kör vi dag nummer 2.

nu, ska jag skriva en inlämning på en sida om någon dålig service vi varit med om - ehm. Jag vill inte vara negativ. Men jag kommer faktiskt välja att skriva om en utav de gångerna SJ misslyckats. MEN de ska ha cred för resan nu i veckan som faktiskt gick alla tiders. Plus i kanten

HA EN FIN KVÄLL, PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: