KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 9 december 2012

IGÅR - VAR DE BRA!

ååh herrejisses vilken skidåkning vi fick uppleva igår - de var MAGISKT.
och jag testade verkligen nya skidorna denna gången och insåg att dom kanske inte är så pjåkiga ändå, de är bara att träna som min kära grabb sa igår när vi kom hem. Jag har alltid tidigare legat och tryckt i pisten & upp på kant men nu är de tvärt om, du ska surfa fram och bara låta skidorna följa med på ett annat sätt - de är svårt att ställa om MEN övning ger färdighet. 



idag är Magnus, Lina & Lauri uppe på västerskutan, eller dom är påväg upp - jag stannade hemma med Hilda som tycker att de är alllllldeeeeles för kallt ute, nästa år klarar nog även hon av att traska upp den biten de är - så då hänger vi med. Men istället så pluggar jag inför tenta och myser med henne istället tills han den där vill komma hem igen, haha! 
instaweek kommer upp alldeles strax.

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: