KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 4 december 2012

FAKE IT 'TIL YOU MAKE IT!

godmorgon sunshines!
idag gjorde jag inte samma misstag som igår när jag öppnade dörren åt Hilda, jag hade på mig både mjukisbyxor & stor tröja, helt perfekt. haha! insåg att jag saknar min onepice nu på mornarna, får lämna in den på lagning NU.
igår hade vi teori om isvak som vi skulle badat idag MEN skolan har en regel om att de inte får vara kallare än -10 i luften och temperaturen veckan ut visar mellan -14 till -23, så julbadar helt enkelt på måndag när temperaturen sjunker rejält. 

idag ska jag plugga inför tentan & grupparbetsmöte klockan 1. Äntligen har vi fått reda på tentan och ja, vad ska man säga. tentadimma here i come! som tur är så är inte denna tenta på litteratur på engelska men plötsligt så skulle vi ha läst alla kurslitteratur? över min döda kropp att jag plöjer igenom över 3000 sidor veckan innan, nej - jag kör på föreläsnings material och därefter läser de relevanta i litteraturen, vad ska vi annars med föreläsningarna till? 


LATERO


Inga kommentarer: