KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 31 december 2012

SORRY

familjen har varit här - haft en fin jul.
har börjat jobba på båda jobben och utmanat mig själv ganska mycket med skidlektioner på engelska & ett helt nytt kassasystem
grabben kom upp samma dag som min bil rullade över min fot vilket nu resulterat i små sprickor och kryckor, MEN still going strong. 

idag ska jag upp på jobbet men istället för att springa omkring ska jag vika servetter tills jag aldrig mer vill vika servetter, sen ska vi fira nyår! 2013. 

jag är stolt över mitt 2012, över mig själv, över min familj & över mina vänner. 

jag tog körkort
tog studenten med betyg jag aldrig trott
kom in på både sjuksköterska och utbildningen jag nu går
en otroligt fin pojkvän
körkort & bil
hundvalp
mycket jobb
mycket skratt
och mycket slit
men jag klarade de, tillsammans med fantastiska människor omkring mig.

GOTT NYTT ÅR VÄNNER, NU KÖR VI. 2013. 

Inga kommentarer: