KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 21 augusti 2011

21:a AUGUSTI

DÄR var sommarjobbet avslutat, två månader fulla med nya erfarenheter, góa människor till arbetskamrater och galna turister som verkligen tror att bara för att de är äldre än mig så kan de göra vad som helst..


nu väntar en veckas ledigt vilket innefattar: myyyyyyyyyycket träning, de var allt för länge sedan, rensa bland alla kläder spara/slänga/skänka bort (finns de någonting som är tråkigare?), träffa Axel i Lund där de också ska fixas lite nya kläder, skor, almenacka osv, besök på mammsens nya jobb & slutligen några härliga och lugna dagar i Borås och därifrån en bil till Vadstena där jag möts utav min fina Nilla som skrev i ett sms "när du kommer ska vi dricka te, jag saknar dig!" finaste. och häromdagen pratade jag med min andra fina tjej vid namn Lina, herrejisses vad jag saknar tjejerna och mina nollnior, men snart är vi back to normal igen & en jäkla massa plugg ;)


ska in i duschen & sen göra mat till hela familjen - och vi ska äta ute för de är (tro de eller ej) sol ute, WOOHO!


PUSS&KRAM

Inga kommentarer: