KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 23 augusti 2011

LEDIGHET

äter dunder frukostar, går ut med hundarna nästan för många gånger per dag, rensar bland kläder, tar långa duschar, fixar cykel, kollar på repriser utav tv-program, dricker ohälsosamt mycket te, njuter utav glass i solen, fotar föl som finns bara någon gård bort - om jag gillar ledigheten? JAG ÄLSKAR DEN!
imorgon går färden mot Lund och shopping och trevligt möte med Axel - idag till Ystad för att fixa lite olika saker på banken och sjukhuset tillsammans med mamma och eventuell träning på Friskis - om inte - då blir de "ensam-egen-träning" hemma igen. 
livet rullar på och jag gläds något enormt åt ledigheten, behövs innan allvaret drar igång med femmans växel igen, påtal om skolan - jag måste slå en pling till klassföreståndaren... hoppas på att han inte tycker att jag är allt för skum som ringer en veckan innan skolan börjar och frågar grejer, hähähä!


HEJPA SUNSHINES 

Inga kommentarer: