KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 25 augusti 2011

ROLLING IN THE DEEP - ADELE

och för tredje gången denna veckan ska jag åka samma buss till Simrishamn för att sen ta ett tåg vidare mot Skurup och mamsens jobb & sen ska de packas inför Borås turen imorgon extremt tidigt bitti! och vad ska jag göra i Borås? johåra, en del har jag att göra, jag ska träffa min fina pepparkaka ifrån Zakynthos, jag ska träffa i solstråle i mörkaste natten OCH så ska jag hinna med att se en skymt utav någon släkting lite här och var OCH på söndag går lasset mot finaste lillstaden i hela universum, whatstone - HIGH FIVE!


gårdagens Lund besök igår blev mycket bra med nya fina kläder, en extremt god kyckling-pasta-sallad på uteservering och ännu en gång lyckades jag och Axel röra ihop en väldigt god sockerkaka! måste bara tilläga att jag som varit i Lund tre gånger i hela mitt liv lyckades ta en stadsbuss (rätt buss) till en köpcentrum och tillbaka igen, ibland blir jag imponerad utav mig själv, faktiskt! 


nej ni, jag har en hund som vill gå ut, kläder som ska bäras upp till mitt rum & en cykeltur till min älskade busshållplats. 


HA EN FIN DAG SUNSHIENS

Inga kommentarer: