KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 18 augusti 2011

WHAT ARE WORDS

varje år görs en ny kärlekslåt på sommaren (känns de som iallafall) & denna SJUKT bra låten är iallafall min kärleks-sommarlåt, fantastisk är den enligt mig & vad jag tror också många andra.

öppning och stängning på jobbet idag, just nu känns de nästan som att jag bor där, men de kanske ska vara så ;) och snart rullar kvällens film igång på tv:n tillsammans med den äldre generationen i soffan & imorgon väntar yttligre jobb. 

påtal om någonting heelt annat: Kronpinsessan Victoria väntar barn! nyheten har tagit världen med storm men jag känner lite att hon kan väl få vara gravid och få sitt barn själv och helt svenska folket behöver väl inte lägga sig i precis varenda detalj? tänk varenda människa som är gravid i Sverige, inte tror jag att man vill ha media kring hälarna varenda dag, varenda förändring och varenda fotsteg under sin 9 månaders graviditet, jag hade inte velat de iallafall... visst när ungen föds är de väl roligt att se bild osv men innan dess kan väll alla lugna sig lite, stor är de och kul är de men de är ju på ett sätt faktiskt två människor precis som alla andra vi faktiskt pratar om! 

med dessa "djupa ord" tackar jag för mig!
HEJPA 

Inga kommentarer: