KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 13 oktober 2012

DE VAR DET!

vet inte riktigt vad de är som får mig att tro att jag kommer blogga bättre om jag byter ställe? på något sätt hamnar jag alltid tillbaka här i alla fall - så vad är meningen, de finns ingen! 
(dessutom glömmer jag bara bort lösenordet på den andra så de är ingen idé.. hahah!)

summering av vad som händer nu för tiden är en egen lägenhet, en riiiiiktigt bra utbildning och jag trivs, snön som ligger vit på fjället vilket gör att suget efter skidåkning och utmaningen med att lära sig offpist i vinter blir större och större, goa vänner, hundvalp, studentliv, familj & en fantastisk kille vid min sida - de är mitt liv - och jag trivs. 

just i helgen är jag på hemmaplan och tar igen kvalitetstid med familjen, jäklit bra om ni frågar mig.
läser fetaste boken på engelska inom ämnet turism - 25e oktober kör vi stenhårt med tentamen skrivning, herregud vad vuxen jag känner mig och ska skriva första tentan. rätt stort ändå.

ska läsa några rader till innan jag rör mig neråt och gör en paj till familjen som lite fika.

LATER

Inga kommentarer: