KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 23 oktober 2012

LIFE IN ÅRE

ursäkt frånvaron - helt inne i tentaplugg, skidturer på fjället, hundträningar, planering utav möblering i lägenhet och vise versa. men nu så! dessutom har jag fixat RIKTIGT internet vilket äger, detta betyder att jag kommer kunna leva ett vanlig liv utan att telefonen hakar upp sig för att internet tiden är slut, uppskattas väldigt starkt måste jag erkänna. 
jag kan också kolla på andra filmer än dem jag har på datorn, nu snackar vi! 

så ikväl tänkte jag käka thaimat, krypa upp i sängen och kolla på torka aldrig tårar utan handskar som alla säger ska vara så otroligt bra, får helt enkelt ge de en chans jag också :-)

imorgon är sista plugget innan tentan på torsdag, shit - hoppashoppashoppas. MEN jag fick B i slutbetyg på förra kursen varav A är högsta du kan få, jäklit stolt tjej måste jag säga, ibland kan även jag. hähää.

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: