KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 24 oktober 2012

NÄR MAN BORDE PLUGGA

jag har verkligen läst och läst, antecknat, läst lite till och nu börjar verkligen motivationen ta slut, nu vill jag bara de ska vara över så jag kan släppa detta - de är mycket! ohyes, men de ska nog gå vägen. om tjugo minuter ska jag ta en kvälls-promenix med Maria innan jag läser liiiite till och sen avrundar kvällen med one tree hill, jag är så värd de helt enkelt. haha!

tog ett träningspass också idag som en paus i plugget, underbart. 
när man går PW och ser snötäckta fjäll spricka upp ovanför skogen, då blir jag lycklig. med musik i öronen, iprincip själv i spåret och Hilda springades framför fick vi ihop 5 km och lite styrka på de, high five.

registrerade mecenat kortet idag och insåg att de hade rabatter på ellos - och jag hittade SÅ fina gardiner, imorgon ska jag klicka hem dom. min fina kille har offrat sig att köpa gardinstång, i helgen blir de mycket mys och fix med lägenhet som sagt, jag längtar verkligen! och dessutom saknar jag min grabb rätt rejält nu. 
MEN först tenta, en dag till i skolan, häng med vänner & sen kärlek! en sak i taget. 

PUSS SUNSHINES 

Inga kommentarer: