KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 26 oktober 2012

WE'LL COMING BACK - CALVIN HARRIS

har idag kört bil i snöstorm och dimma för första gången i mitt, ett tag såg jag inte ett skit och då får bilen bakom för sig att köra om och inser inte att de är en påbudsskylt brevid mig, vilket gör att han får väja för den och jag får tvärnita för att inte bli påkörd, alltså - de finns så mycket idioter! VEM kör om i dessa väderförhållanden, då är man ju inte rädd om livet.. 

en föreläsning och sen en fredagsfika med brudarna på Åre Bageri, stammisar - you know it! haha
ikväl är de chillkväll hos Maria och jag ska fixa lite med lägenheten innan grabben kommer med hyllor som imorgon ska upp på väggarna, BAM, nu händer de grejer hörreni. 

nej, en macka - lite te & film innan jag tar tag i livet ordentligt igen. 

LATER! 
den här lilla tösen hade levt riktig rövare under timmarna jag var borta,
tur att jag tycker om henne en hel del! 

Inga kommentarer: