KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 17 januari 2013

HOS MORFAR

kom efter många timmars bussresa fram till morfar igår kväll - jag förstår inte riktigt varför bussen kör så brutala omvägar, men alla ska väl få chans att åka buss! Egentligen gör de mig inte så mycket, sov en stund, lyssnade på musik & jobbade lite, ganska skönt!

klev upp rätt tidigt imorse, skrev klart & skickade in rapporten, gick ut och fixade med skotrarna & tog sen en sväng tillsammans med morfar - hemma igen serverades nygräddade våfflor - MUMMA! 

vid halv 6 ikväll går tåget - fram tills dess ska jag läsa ur boken jag fick på posten härrom dagen, Mia Skäringers nya - redan fast efter 30 sidor. en människa. Såg programmet med henne igår med, alltså - jag gillar henne starkt. mer sånna kändisar åt folket!

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: