KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 24 januari 2013

JOBBELIJOBB

suttit och mejlat iväg mängder med intresseansökningar till olika jobb både i Stocholm, Skåne & Åre, någonstans borde man ju tycka att man ska anställa mig & de roligaste är att jag faktiskt inte riktigt vet vart jag kommer att hamna, de blir bra de här! 

just nu är grabben i skolan & ska jag städa iordning lite innan jag tar en promenad med Hilda, ännu en dag med riktigt fint väder här - underbart! I eftermiddag ska vi en sväng till Huddinge där Lauri ska på besök hos läkaren & jag bestämde mig för att vi absolut skulle fika efteråt, de är ju ändå semlor som serveras nu för tiden - vem kan motså?!? ;) 

ikväll ska jag boka resan hem imorgon & i helgen jobbar jag i Huså - cash is king & jobbet äger.

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: