KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 11 januari 2013

I'AM BACK

uppehållet blev inte så länge som jag även lovade er - jag behövde bara andas ut, tänka till och få bort lite stress och skolarbeten ifrån kropp & dator, nu är allting i sin rätt ordningen igen & imorgon ska jag jobba - med Sveriges sjukaste förkyldning. MEN idag levererade farmor med en liten slant i ett fint brev så jag gick och köpte saft, denna nu underbara dryck. jag häller i mig. och faktiskt - jag känner mig piggare!

i helgen är jag utan grabb & hund.. de är tomt, precis lika tomt som tidigare i veckan. som tur är så har jag haft besök i-princip varje dag utav olika vänner så helt ensam är jag inte (även om min mor blir lite orolig då & då, fina mami) 

ni får en insatweek för förra veckan & sen får ni en för denna veckan på söndag, deal? så är vi i fas igen! 

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: