KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 28 januari 2013

LIFE.

för att klargöra lite för er vad som händer så ligger just nu en nära vän till mig i koma på Sahlgrenska i Göteborg efter en svår bilolycka igår morse, just nu är läget stabilt & jag tror på änglar - mer än någonsin förut. Fina vän, var lika stark som alltid!

för att pigga upp detta en aning så har jag idag klippt mig & varit på intervju inför ett eventuellt sommarjobb, superkul & jag hoppas att jag får chansen till de. Svar får jag i slutet utav februari :)
nu ska jag diska & sen kommer Lina för käk & mys - jag har otroligt fina vänner & en otroligt fin familj & pojkvän, lyckligt lottad.

Vad ni än gör så ta hand om varandra - PUSS SUNSHINES

1 kommentar:

Unknown sa...

Usch vad hemskt. Hoppas och tror med dig! Änglarna vakar över oss därute.. Tänker på dig! Bara skriv om du behöver en vän:)

Kram
Siri