KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 14 januari 2013

PRODUKTIVITET

har haft föreläsning i två timmar om hur man ska se en verksamhet utifrån ett ledarskapsperspektiv - enkelt förklarat. De är även de som jag ska skriva ännu en "rapport" om tills på fredag, uppgiftsbeskrivningen kommer ut i eftermiddag. Så de jag gör fram tills dess är att skriva ett nytt CV och personligt brev som jag kan använda mig utav nu när jag ska börja söka jobb inför sommarsäsongen! Har lite andra planer än Glimmingehus i år så jag hoppas att mina planer också går igenom, vi får se.

nej sunshines, jag ska fortsätta att vara produktiv ett tag till - man måste ju passa på när man ändå är inne i de, haha! & vet ni vart jag gör detta som bäst? SÄNGEN, med musik & en alldeles för stor tröja som egentligen är grabbens. 

LATER 




Inga kommentarer: