KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 16 januari 2013

ROADTRIP

börjar min resa idag - 15 mil åt fel håll i & för sig men till morfar för knappt ett dygn där. 
för att sen ta mig till Glivarp och familjen över helgen & träffa min fina vän Axel, de var väldigt länge sedan. & på vägen tillbaka till Åre gör jag stopp i Stockholm några dagar med hund & pojkvän. Mina dagar där kommer mest gå åt till att sova, mysa och gå långa promenader runt Tyresö tillsammans med Hilda för att få henne mer trimmad och mer uppmärksam på mig & på vem som faktiskt bestämmer alla gånger - hela tiden. 

ska nu packa de sista, springa in till Minna med bilnycklar och Marias grejer - sen rullar bussen - Åre ser jag igenom om lite mer än en vecka & då är de jobb + lavinutbildning som står på schemat, efter de en tenta & sen fina Norge med fina vänner. 

LATER SUNSHINES

Inga kommentarer: