KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 3 oktober 2010

3 OKTOBER TJUGO-TIO

blivit lite bortskämd utav mormor, urban och gerd idag.
"vandring" i vadstena, varit inne i klosterkyrkan för första gången - enormt & ätit kinamat + fått kylen & frysen påfylld med mat.
jag älskar er <3'
om tre dagr går tåget mot morfar & om två veckor är jag på hemmaplan & får förhoppningsvis träffa min fina vän igen efter ett alldeles för långt uppehåll + min fina familj.
& ultraljudet på hunden som ska ha valpar i december görs i veckan, hoppashoppashoppas!

ska kolla på om KOPREN har öppet sin kassa idag så att kortet kan inhandlas och de kan bockas av på listan. sen plugga gärnet med Samhäll B & uppsatsen som jag läsas igenom till oppositionen v.41 + fördjupningen. yiiiiiha!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: