KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 18 oktober 2010

EN SAGA, FÖR BRA FÖR ATT VARA SANN...

... ibland undrar jag hur jag hade klarat mig utan mina fina skogsmullar i nfnollnio, utan min fina mamma, min styvpappa, mina gullungar till småbröder, min moster&mormor&morfar&kusinerna&farmor&farfar&vänner till familjen & mina fina vänner i skåne & min fina lotta
som alla har pushat, hjälpt & stöttat som ett berg hela tiden - alla på olika sätt men alla - hela tiden - har hjälpt så inibomben!
om inte ni funnits som ett berg i stormen så hade jag antagligen inte suttit i mitt rum, i en liten stad och gått linjen som bara fanns i drömmarna & jag hade inte klarat den låååååånga uppförsbacken på berg&dalbanan som kommer fram ibland.

"som en saga - för bra för att vara sann".
lyckligt lottad är vad jag är - ingen tvekan om saken!

you raise me up - josh groban

börjar veckan lite lungt med att vara ledig & har kört ett härligt pass på gymmet.
& ska snart plugga lite innan maten.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: