KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 27 oktober 2010

NFNOLLNIO - TILLSAMMANS ÄR VI OSLAGBARA!

en grym utedag tillsammns med nfnollnio. lite allvar, men mycket flum & skoj. och jisses vilket samarbete i matlagningen? så har vi nog aldrig arbetat förut, vi bättrar oss - lite i taget men de blir ett stort steg i slutet. & allt som har med fjäll-temat att göra är nu ur världen - YES!
nu kan man pusta ut & fokusera liiite mer på psykologi och den högen som finns (i mitt huvud men inte på pappret).

och på lördag, då sitter jag på tåget på väg ner till min fina familj & vårt fina hus
in-the middle-of-now-were och jag få koppla bort och koppla av, varva ner och börja om på ny kula efter lovet och framåt. en vecka behövs - för att samla krafter och energi att fortsätta på samma spår och nivå som jag hållt hela tvåan nu, bra tjejen.


har tillsammans med Lina & Nilla svullat lite pizza, snackat skit och bara varit, vilket som behövs och ni är bland de bästa jag har!


HEJPA SUNSHINES


Inga kommentarer: