KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 11 oktober 2010

GLÖM INTE ATT DU ÄR EN ÄNGEL

hämma ifrån några riktigt fina och bra dagar hos morfar i de nordligare delarna utav Sverige.
första älgjakten & jag tror aldrig att jag har tänkt på hur mycket de låter när ett löv faller ifrån ett träd (speciellt inte när man sitter på ett älgpass & de ända man vill höra är hundar som skäller eller någonting som knakar och knastrar i skogen....) meeeen man insåg efter x-antal gånger att " de var ett löv."
hälsat på en fantastiskt fin hund som har valpar, och hela familjen hoppas nu ENORMT på en fin Stella till jul.
& sen har jag världens bästa morfar, mer blir de inte - eller fler ord finns inte.

kom till vadstena vid halv tio imorse och möttes utav min fina vänn & kom innanför dörren och la mig i sängen i två timmar, jisses vad djupt jag sov...
nu är äntligen fördjupningen klar dessutom, yiiha - duktig tjej! ska imorgon fixa redovisningen sen är allt de ur världen och fokuset kommer då att läggas på psykosocialt arbete & lite till på svenska uppsatserna.

ska krypa ner i soffan, under en filt med the & en chokladkaka och för ovanlighetensskull lite OTH ;)

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: