KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 12 oktober 2010

TUESDAY

engelska - samhäll - fjäll - samhäll - spanska
rätt så slappt, eller väldigt slappt faktiskt!
vi har börjat på en bok i engelskan som verkar helt okej endå, fat lite lagom skum, vilke tjga inte är speciellt förvånad över när de gäller Sten & hans olika val i engelskan, dock ska jag ge grymt mycket cred till honom då lektionerna har blivit 1000 gånger bättre om man jämför med förra året. de tar inte emot äckligt mycket när man ska ha en engelska lektion om man säger så...




ska vid 18:00 ha en introduktion på KORPEN & imorgon ska jag köra ett pass i gymmet & på torsdag antagligen ett pass i grupp - förhoppningsvis iallafall. när min näsa gett mig sig lite mer än vad de är nu, lite ankliknande röst har jag skaffat mig, riktigt charmigt.... fast jag vill nog hellre ha min riktiga röst. hahah! tacka vet jag otrivin "menthol" - real thing!




ska föra över lite bilder till Göteborgsmässan som drar igång på måndag, Emma har bett mig och lite bilder ifrån olika aktiviteter som vi haft i skolan, de kan jag nog skrapa fram en del.
& imorgon hänger kameran med till Lina & vår utedag som imorgon är "höghöjdsbanor", ska bli gryyymt. är ensam i lägenheten tills på torsdag.... men jag har ju en hel del fantastiska vänner så jag överlever säkert!

HEJPA

Inga kommentarer: