KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 23 oktober 2010

CHILL-LÖRDAG

åt frulle i sängen och en avsnitt av one tree hill spelades på datorn. drog sedan på mig träningskläder och cyklade till gymmet, bra tjejen! mest armar & rygg & mage idag och ytterst lite på benen då knät inte är på min sida riktigt ännu men de är bättre att förska hålla igång de än att bara låta de vara som min kusin i Polen sa klokt till mig igår via facebook-chatten! även om jag cyklar mycket vart jag än ska i lill-stan så kanske inte de räcker helt, så lite blev de, huga

ska sjunka in i kunskapensvärld för en timma eller två... psykologi, redovisning till examinationen & lite psykosocialt - de kan faktiskt bli helt okej!
ska övrig tid av dagen bara ta e mer än lungt, tror jag behöver de.

& fitt sms utav mammsen för ett tag sen "Hovfjället bokat v.11 - finns plats för en tonåring till" som mitt hjärta hoppade till. tre veckor med favourit tjejen i backen tack vare praktik, tre riktiga skiddagar i Idre med skolan och där intr. kursen till skidlärarutbildningen och nu en vecka till tillsammans med familjen, lycka!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: