KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 17 oktober 2010

EN HELG PÅ HEMMAPLAN

igår träffade jag min favourit på hemmaplan för en lång fika på bakgården & en liten tur på stan.
tog en snabbis upp till mormor som bjöd på kaffe, åkte hem och åt & sen in i bilen med mamma till knalleland - fick ett par nya kängor (efter som att de andra gick sönder efter sommarfjäll så "fick" jag ett par nya för samma pris) & gick en sväng i knalleland och tittade runt.
tittade på kvällen på filmen "brothers" - en otroligt bra/hemsk&djup film & vääääldigt värd att se. en riktig hemmakväll blev de.
idag använder jag dagen till att plugga
åtta spanska verb - tisdag
blommor - onsdag v.43
uppsatsen - KLAR
psykologi - helst klar innan lovet
jag har en del att göra, de är bara att sätta igång tjejen
wihooooo, tänk på hur sjukt bra de känns när allt är klart.
men jag tror att jag tar en sväng med vovven innan, för att får frisk luft i huvudet!
HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: