KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 18 mars 2011

HELG & HEMLÄNGTAN

härliga helg, men vad fort veckan gått.. & idrotts provet sktjuts upp, känns skönt men samtidigt kommer jag knappast sluta plugga till det efter som att jag måste lyckas bra på detta om jag vill behålla mitt betyg, högra krav - jotack i know men för mig är det ett mål, hur mycket jag än kämpar så känner jag mig alltid så äckligt nöjd när jag fåt betygen jag strävat och kämpat efter!

Har idag varit på öreläsning om ett par som började som UF:are (unga företagare) & som nu har ett riktigt framgångsrikt företag. De pratade om mål,drömmar & göra det som man vill och har man bestämt sig så ska man bara göra det - de hade rest till 14 läner på 180 dagar och hade knappt några pengar, de hade börjat bugga och ville bli bäst i Sverige - nu är de bland de bästa i hela sverige, såååå sjukt coola människor!
& Jon Olsson, ni vet en utav världens bästa freestyle skidåkare - han har ju också lyckats och håller på att slå Jens Byggmark i skidåkning vilket de slått vad om 50 000, jag blir så inspererad utav sånna människor. jag tycker att de är så himla ballt och att de verkligen vågar. jag tror att mycket hänger på det, att verkligen våga och verkligen tappa fötterna på jorden för ett tag, det brukar ju ofta vara värt det.
sen att Jon är äckligt duktig på skidor, ser väldigt bra ut & kör en lamborghini med takbox, det är en heeelt annan femma! hähähäh


hemlängtan, ja den kryper sig närmare men snart, snart får jag krama älskade mamma, och resterande familj.

HEJPA

Inga kommentarer: