KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 2 mars 2011

SJUKLING I FJÄLLVÄRLDEN

feber, näsan rinner & halsen är svullen och värker - virus sa dem på vdc i förrgår så jag gurglar nu lokalbedövning för halsen om jag inte ska äta soppa, glass eller dricka varmt, ont som tusan gör det och antingen låter jag som en anka eller som en hes gris..
MEN solen skiner och det är som påskväder här upp, dvs +-grader och strålande sol - enligt killarna (som vi bor hos nu) känns de inte riktigt okej med tanke på att de är sju veckor kvar till påsk och de är redan sånt häd väder. men enligt SMHI, YR & klart.se ska de bli storm inatt, härligt värre!

hade tänkt att ev. slänga upp någon bild men jag har inte hunnit ta några vidare många bilder så ni får ha tålamod så ska jag fixa detta inom kort, kanske till och med så att de kan komma tills imorogn eller i övermorgon, för aldrig att jag ligger hemma en dag till (bara varit hemma igår & idag) men jag är väl inte den person som älskar att vara sjuk.. snarare tvärt om.
"do what you like, like what you do!" - ett citat som vi fått höra mycekt utav grabbarna grus här uppe de senaste. vi gillare starkt nu och har redan insett att vi bara har halva tiden av praktiken kvar.. fy fasen.


förövrigt blir jag ett år äldre snart, om 21 dagar.. vilket betyder att de var ett år sen vi var på strapatsen. shit!
och om tre månader är de sommarlov, vart tar tiden vägen?!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: