KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 28 mars 2011

MÅNDAG FÖRMIDDAG

ute skiner solen och de är några plusgrader MEN de är snö efter de att det snöade igår, hallå - de är slutet utav Mars?
ska fortsätta skriva på min äslakde samhäll b uppsats (som de blivit mycekt prat om det senaste) och hoppas på att jag kommer en liten bit till på den!
imorgon beger vi oss neråt i landet för att spendera lite tid nere i Glivarp, mitt tredje hem & de är nog där som jag trivs näst bäst, whatstone kommer nog fasen före. & på onsdag åker jag en sväng till Lund för att träffa Axel, de var ett hiiiiiiimla tag sedan sist!
påtal om annat så är de endast 18 dagar kvar tills jag och Lina åker till Huså och jobbar, åker skidor och njuter utav livet för en vecka och några dagar, känns helt okej!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: