KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 27 mars 2011

JUST NU..


samhäll b uppsats, here we go! endast resultat & analys kvar, jamenar de skriver väl jag ihop på nolltid?
tackar min älskade mor till att jag skriver om den svenska vargjakten och INTE om HA,
då hade jag haft ännu mer att göra!
 har haft släkten här på voffla samt min fina vän Lotta.
fick nya escada parfymen som doftar ljuvligt, rekomenderar den vääääldigt mycket, ett fantastiskt fint och snyggt data fodral ifrån gina samt strumpor (vilket är awsome efter som att jag är bäst på att slarva bort mina strumpor, eller de försvinner iallafall på något mystiskt sätt!)


tackar även också svensken som kom på Spotify, annars vore pluggandet en ännu större pest och pina, speciellt uppsats-skrivande. men snart, om ett litet tag är de klart - always look on the bright side of life!

overändout

Inga kommentarer: