KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 19 mars 2011

SATURDAY

lägenheten (speciellt mitt rum) är nu jätte fint & ALL tvätt irån Huså är tvättad, ihopvikt och inlagd i garderoben, ibland kan jag allt.
dessutom så skiner solen som aldrig utanför fönstret och snön som kom igår (?) gnistar helt magiskt så istället för att gå till närmsta affär och köpa fin mat tills ikväll så tar jag min cykel och en omväg till affären på andra sidan "stan", fint!
ikväll ska vi äta middag hemma hos Emma, ett helt gäng blir vi & efter party á la vadstena style, länge sedan!

förrästen, gick till en salong här igår och fixade iordning mina naglar, de var helt förstörda eter tre veckor i fjällen. förstärkning, polering och allt vad det nu var, jag har nog aldrig känt mig så här tjejig! det är inte ritkgit min grej men jag måste säga att jag trivs med och tycker att det är fint.


bilden är tagen med mobilen så inte bästa kvlitén
men den duger!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: