KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 16 mars 2011

ÖVERNATTNING

haft ett underbart dygn med älskade nfnollnio - som jag saknat er!
visst att jag känner många som har dålig humor, men när vi slår våra huvuden ihop då spårar det ut, totalt.
vi ska få bli instruktörer till HLR (hjärtlung-räddning), så nu håller vi på att ta den kursen också, många bollar i luften.

idag har utedagen varit kommunikation om hur man ska framföra/presentera någonting. i vårt fall vår praktikplats. jag och lina hade grym tur och ska prata "inför en grupp 25-åriga killar", de blir nog varken lättare, roligare eller mer opptimalt. offpist, vilka 25 åriga killar som älskar skidåkning skulle inte älska de? hahah.
påtal om de, BILJETTERNA UPP TILL PÅSK ÄR BOKADE!
15 april åker vi upp till fjällvärlden igen, LYCKA.

nej, nu ska jag skriva lite till på dagboken som tillhör praktikuppgifterna & sen dejta kudden.
känner att sovmorgonen jag har imorgon sitter skönt.

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: