KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 31 mars 2011

IN WHATSTONE...

"vi har tyvärr ett signalfel och är nu 15 min försenade" - första medelandet på malmö central, vi hade inte åkt en meter, KÄRLEK TILL SJ!
nu är jag iallaall i lillstan igen (har varit det några timmar), och de känns helt okej! haft världens mys med min fina vän och imorgon väntar en heldag i skolan och planer inför fredagskvällen är inte hundra spikade ännu, men de ska nog bli bra!
lördag-söndag kör vi hårdträning på korpen med ledarutbildningen som drar igång 10:00-17:00 båda dagarna, ska bli sjukt kul att komma igång & jag har hört rykten om att vi kanske år börja jobba redan i maj-juni som "intruduktion" till hösten, awsome! cash sitter aldrig fel i en students plånbok. ;)

känner däremot att de är väldigt långt kvar till studenten 2012, den känns för tillfället nästan för långt borta med mycket plugg, mycket att göra hela tiden & samtidigt fritid, hallå - skolan tar min fritid!
en struts sticker ner huvudet i sanden - jag drar täcket över huvudet och drömmer mig bort till Juni 2012 och studenten. (påminn mig om att jag INTE kommer säga detta om ca 1:år, då kommer jag sitta och gråta över att de snart är slut istället) hahah, på ett sätt äre nog värt allting som är just nu - även om jag längtar och drar täcket över huvudet iallafall. fast sommarlovet är närmare, vilket känns väldigt mycket bättre.
   Lund-besöket igår var mer än roligt och om ett tag åker både jag och axel number two ner till Lund för att spendera lite tid, :D

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: