KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 11 juni 2011

ELFTE JUNI

imorogn drar vi, sista dagarna i skärgården tillsammans med världens finaste klass & vädret visar strålande sol, åh - jag längtar & mina fina nfnollnior vad jag kommer sakna er i sommar!

äntligen är "grovstädningen" klar och även alla grejer som inte ska hem är på skolan, ska bara springa in på elevhemmet nu och lämna blommor så att dem inte dör under sommaren utan är i trygga händer hos jouren ;)
imorogn blir en tidig morgon när de alra sista ska ner i väskor/sopsäck och packas ihop samt den sista packningen inför paddlingen och maten, puh - fullt ös!
deckade totalt framför OC innan i soffan och sov bort ett helt avsnitt, snacka om slut tjej men oj vad vuxen poäng jag rafsat ihop idag med att rensa avlopp, frostat av frys & putsat spis/ugn, den ni - hähähä, lilltjejen kan!

nej sunshines, de sista som jag kan göra idag ska fixas och sen ska jag dejta kudden med film rullandes på datorn, snart är de sommalrov - de börjar ta emot nu, jag vill inte lämna vadstena men samtidigt är jag så fruktansvärt skoltrött så att sommarlov är precis vad som behövs och sen är de 110% som gäller i höst igen och världens finaste och sista år tillsammans med mina fina.

PUSS

Inga kommentarer: