KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 5 juni 2011

LÅNGHELG

i ett varmt, soligt & fint skåne med familj & Axel, livet är bra.
från & med i onsdags har jag och Lina en suuuuperfin lägenhet i lillstan!
de var en extremt fin student och jag och Colle har räknat ut att de är idag exakt 368 dagar kvar tillsvi står där,med vita mössor på huvudet, gråter alla tårar som finns men samtidigt skriker utav glädje, VART tog åren vägen?

imorgon bär de av mot vadstena igen och sen på onsdag vidare mot Stockholm och student, ett himla åkande men rastlös är jag inte & någonting jag längtar mer och mer efter är detta långa fina underbara sommarlov, några dagar i verkligheten till sen är de här & efter bara några veckor kommer jag längta tillbaka till mitt andra hem igen, utan tvekan - men just nu vill jag bara att tiden ska gå fort och enkelt så att "friheten" kommer!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: