KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 19 juni 2011

JOBB V.S LEDIGHET

jobbat tre dagar 8-timmar/dag, fullt ös!
just denna helgen har de också varit "10 000 riddarnas dag" vilket betyder att de har passerat runt 20000 besökare in på området för att gå på medeltidsmarknad, äta medeltidsmat, se riddare, gå i borgen osv så idga tog jag min första och enda rast vid 4, rätt död tjej som skriver - heeelt slut i huvudet men kul är de så tiden går riktigt fort & pengar blir de & fina kollegor har jag, så sommaren kan bli väldigt bra

nu är jag ledig, mån-tis-ons jobb på torsdag sen ledig midsommar & sen fullt ös igen, skönt!
så nu hoppas jag extremt mycket på fint väder mina lediga dagar och snart kommer mam&pap&bröder ner också, livet är fint.

pulsar omkring i mamma påtok förstora tröja, lyssnar på riktig sommirgmusik i bakgrunden och snart slänga ihop något mycket gott utav de som finns i frysen till kvällsmat - hade tänkt en tripp till affären när jag slutat MEN jag hann inte tills dess att affären stängde så de får bli imorgon.

HEJPA













GALET mycket tummen upp på sommarlov, jobb, fint skåne & för att allt är väldigt bra.
dock saknar jag världens finaste skogsmullar & hur lång tid har de gått, typ 5 dagar... 2,5 månad utan dem?! åh, älskade vänner <3

Inga kommentarer: