KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 9 juni 2011

T&R STOCKHOLM

haft ett riktigt bra dygn i stockholm med god mat, trevligt folk & många släktingar ifrån pappas sida, kanon bra! och imorgon springer nästa tjej i släkten ut med den vita mössan på huvudet, jag vill också samtidigt som jag verkligen avskyr tanken på att dessa tre åren med min extra familj snart är slut, fyfasen!

håller på att packa ihop rummet och lägenheten, mitt rum är fullständigt kaos - måste försöka få någon slags ordning i röran, på något sätt de är grejer ööööverallt, hahahaha - blir kanske så när allting ska ner och vissa grejer ska hem & vissa grejer ska till skolan för att låsas in där i sommar, puh - tur att jag har två dagar till på mig.

på söndag vid två-tiden drar vi ut på paddling i tre dagar i St:Annas skärgård, hur underbart? fantastiskt!

HEJPA SUNSHINES
En bild ifrån st annas skärgård, när vi varit och paddlat kommer ännu bättre bilder!

Inga kommentarer: