KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 21 juni 2011

LIVET PÅ LANDET

de blåser 10 m/s ute, så att cykla är iprincip omöjligt då man bara trampar men kommer ingen stans, solen ligger långt bakom de tunga molnen som fäller små regndroppar tillsammans med en kvav värme
har varit ute och hängt kläder, klippt halva häcken, kollat på några avsnitt på Solsidan, gjort pannkakor & knepat ihop lite bilder på de lilla batteri som fanns kvar i kameran, ångrar starkt att jag inte tog med mig stativet ner nu men de kommer på onsdag kväll eller torsdag morgon tillsammans med familjen som för mig gärna hade fått komma typ idag för de är tyst, dött och ensamt utan dem - i vadstena är jag van vid att ha folk omrking mig HELA tiden, kanske är bra att vara själv några dagar?

anyway, ett litet ihopklippt kollage ifrån "livet på landet" - hallen som är renoverad, med de lantligt vita insalget tillsammans med våra hjärtan med fin text på tillsammans med en "gammaldags" tapet - i köket har de kommit in ett kylskåp som från början stod i vårt skafferi men nu som bytt plats (vilket också gav mycket större plats i skafferiet) & sen lilltjej med en extremt slarvig sidofläta & osminkad, de behövs ibland de också - ikväll ska jag ta en extremt långt dusch och ha "ta-hand-om-mig-själv-tid".


PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: