KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 22 juni 2011

MIERCOLÉS

har idag avnjutit min sista lediga dag i solen (i lite för många timmar så av någon skitskum anledning har jag lyckas bränna läpparna? eh, bra tjejen!), städat till hög musik, tvättat, lagat mat och skrattat till solsidan - haft de rätt bra fast de ska bli kul att komma tillbaka till jobbet imorogn och träffa människor - jag lever ju just nu rätt mycket ute på landet... hähähä :')

imorgon infinner sig också familjen och på fredag är de midsommarafton, okej? där fösvann sjukt mycket tid igen, vet inte men "nyss" var vi i Litauen, eller jag vet inte men de är tydligen en månad sen, hänger fortfarande inte med någonstans - jisses...

nu börjar snart de där solblekta håret, de trehundramiljonerna fräknarna och sköna sommarkvällar komma fram,nu fattas bara min fina matchogryta här nere sen är de sommar på riktigt igen

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: